RÖHSSKA MUSEET

Kommer ni ihåg lägenheten som jag visade för några dagar sen, där det satt en tjusig hatt-tavla på en av väggarna i köket. Tavlan (eller affischen) kommer ifrån Röhsska Museet i Göteborg.
När jag väl var inne i museets webshop så trillade jag över ännu fler fina affischer från tidigare utställningar, som är väl värda att visa.
Kategori: Detalj - Print & Affischer Taggar: Design, Vivienne Westwood, affischer, chanel, coco, faces, fashion, fashion figures, fashiondesigner, hatt, hatttavla, mode, print;
Anonym:

En sån hattis äger jag, den ska få hänga i Hällevik sen 😉

Svar: "Hemma är där jag hänger min hatt"
Sandra

Sofia:

Åh, jag har helt missat att de har webshop...är den nyöppnad? Har letat förut så jag måste in och kika på en gång! Tack för tipset! :)

Svar: Jag hade oxå helt missat det! Vi säger att den är nyöppnad ;)
Sandra

Kommentera inlägget här: