TORSDAGSTIPSET V. 5

Jag är alltid tidig med att köpa en ny kalender att ha i väskan, för skriver jag inte ner planerade möten och annat viktigt så glöms det bort ganska direkt. Och jag har inte riktigt kommit in i att ha min kalender i telefonen, det känns liksom inte verkligt. Något som jag däremot inte gjort i år är att införskaffa en fin almenacka att pryda väggen med. Och för er som inte heller skaffat en så kommer här veckans tips: SMÄM, den fantastiskt begåvade Illustratören Sara Woodrow som gör otroliga tecknigar / målningar ger bort en minikalender via sin blogg! Hur fin som helst! Denna kan du ladda hem HÄR.  SMÄM har även annan otroligt vacker konst och så himla fina kuddfodral som finns att beställa HÄR.
 
Kategori: Torsdagstipset Taggar: Design, almenacka, kalender, kuddar, print, sara woodrow, smäm, vacker;
Ida:

Fina tavlor :)

Esmeralda:

snyggt!! jag måste också fixa mig en almenacka!

tränar du något?? :D isåfall vad? Vill gärna veta mer om andras träningsvanor :)

Fanny:

Åååååh, älskar tavlorna!

smäm:

Tack :) <3

Svar: Tack själv! :)
Sandra

Ewelina - modell:

Jättesnyggt!

Kram!
Ewelina

EMILIA LUNDGREN :

Fin:)

Kommentera inlägget här: