VÅR HOS GRANIT

Nu kommer de en efter en, och lika efterlängtade är vårens nyheter varje år! Efter julen vill jag bara ha ljust och krispig. Antar att det är hungern efter dagsljuset för oss som åker hemifrån när det är mörkt och kommer hem när det blivit mörkt, och där emellan ser ut dagsljuset genom ett kontorsfönster. 

Granit:s vårnyheter har de senaste åren handlat om uteliv och odling, inte mig emot. Även om jag inte har världens grönaste fingrar så inspireras jag och längtar ut! Väldans fina boxar  med läderdetaljer, abstrakta print och glas i mängder av former som tilltalar mig. I år har även möbelsortimentet berikats med en solsäng i trä, jag gissar att det blir stor efterfrågan på denna! Även ett intressant samarbete med illustratören Liselotte Watskins (de mönstrade boxarna bl.a) tillhör vårens nyheter. 
Foto: Granit
 
Kommentera inlägget här: