VÄXTSKÅPET

Egentligen kan man kanske inte kalla det ett växthus, jag skulle nog säga växtskåp. För mig som inte har jättegröna fingrar så duger detta bra i storlek, och det passar fint på vår stora altan som behöver fyllas upp innan vi har bestämt oss för hur denna ska ut(in)redas. För mig är trädgårdsarbete en anledning att vara ute när det är fint väder och samtidigt göra lite nytta så jag slipper få dåligt samvete för allt som behövs göras inomhus. Växtskåpen köpte jag på ICA maxi och så här blev resultatet.
Robex Lundgren:

va vackert

Robex Lundgren:

va vackert

Jessica:

Så fint! =)

Amanda Niclasson:

Åh så snyggt!

biggeros:

Lagom storlek om man inte orkar lägga ner mycket tid på plantering. Det är även en fin utsmyckning =)

Svar: Helt perfekt för mig, snyggt och man slipper rensa ogräs!
Sandra

Iz:

Fint och lagom stort om man inte har som stort intresse att hålla på massor i växthus

MADDISENJ.SE:

Otroligt fint!

JuliaJ:

väldigt vad fint !! :)

Longevity - en blogg om hälsa:

Tjusigt!

Malin:

Vilket fint! Det är ju underbart att ha en egen kryddträdgård, man kan aldrig ha för mycket örter!

Svar: Det är sant, det kommer nog fyllas på efterhand... 😊
Sandra

Alina:

Snyggt!

Svar: Tack!
Sandra

Annster:

Så fint :)

FrökenTV, bloggen om tv och film:

fint

Hedda Rönnlund:

Gud vad snyggt!

Louise:

Herregud vad snyggt!!

veronica:

Jättefint :) alldeles lagom stort :)

Marie Bergman - Om livet på Cypern:

Det där var väldigt fint tycker jag =)

Dallia K:

Väldigt fint och påhittigt faktiskt.

frupastell:

Så fint! Undrar över vad ni har för golv på uteplatsen?

Svar: Golvet är vanligt tryckimpregnerad trall, vi har valt att inte olja eller lasera det för att behålla den silvergrå färgen. Men varje vår måste det skrubbas ordentligt för annars håller det inte sig såhär ljust.
Sandra

Frida:

Det var ju en supersmidig grej! Fin också :)

Elin:

så praktiskt och fint!

Louise Dahlström:

Jätte smidig grej, super snyggt! :)

Amanda [SPONTAN]:

Riktigt snyggt :)

Cherie | Börja Spring:

Väldigt snyggt!

Hanna Karlsson:

Vad fint det är!

Emma:

Fint!

Mohammedi's | Art, model & designer:

Snyggt

∞NORA∞:

Snyggt!

Trees, mamma i London:

Superfint!! Och himla charmigt!

Malin:

Perfekt! Litet o lagomt!

Kommentera inlägget här: