SÄNGDRÖMMAR

När jag var liten önskade jag mig en våningssäng helt för mig själv, vad häftig att sova högt uppe vid taket och sedan ha en myshörna på nedre plan. Våningssängar var ju det häftigaste i sängväg då. Nästa coola säng som kom var loftsängen. Jösses, vad jag önskade mig en loftsäng fortfarande att få sova uppe men också ha ett skrivbord eller nån liten soffa under. Det har ju hänt lite på sängplanet för barn sedan dess. Om jag hade varit 7 år idag så hade mina dagdrömmar om en säng gått till Oliver Furniture:s serie "Wood". Stilsäkra och vackra i designen och framförallt lekvänliga och fantasitriggande. I serien Wood finns vånings-, loft-, spjäl-, växa- och enkelsängar. Vill du se hela kollektionen, hittar du den hos Länna möbler.
Kategori: Taggar: dansk design, säng;
Kommentera inlägget här: