BREVPRESS

Blev totalt förälskad i den duniga maskrosbrevpressen i glas när jag först såg den hos Maria på Husligheter. Och jag blev inte mindre glad när jag såg att just dessa glaskulorna finns att köpa på Artilleriet. En perfekt höstpresent till sig själv. Ganska onödig sak men så fin.
 
Susanna Maria J:

Beautiful <3

Maria/Husligheter:

Ja, visst är de ljuvliga? Såg också att Artilleriet hade olika varianter numera, jag tror vi kommer att få se rätt många såna här framöver!

Nilla Tankebubblor:

Så vackra!

Sofia - Strawberry Dreams:

Åhhh de är ju så snygga. Vill ha. Vill ha. Vill ha!

liza:

De är fantastiska! Men som du skriver, en ganska så onödig pryl. Ibland har jag lust att slänga allt onödigt som jag äger. I andra stunden vill jag ha brevpressar och annat vackert bara för att titta på. Tack för en härlig blogg!

Kommentera inlägget här: