BLOGGFORUM 2014

För ett tag sen fick jag en inbjudan till Bloggforum av Frida Ramstedt på inredningsbloggen Trendenser. Självklart tackade jag, Ja! Jag är oerhört tacksam för att jag fått möjligheten att vara med vid ett sådant inspirerande och lärorikt sammanhang. Så ett stort TACK till Frida och Helén!
Vi var totalt 60st inredningsbloggar som var på plats på snygga och nyrenoverade hotellet Scandic Rubinen i Göteborg. Vi har haft två fullspäckade dagar med mycket praktiskt information, tips, taggande boost och mingel med likasinnade. Jag är full med inspiration och vilja att utveckla och göra min blogg så bra som möjligt. 
Vi höll till i konferensavdelningen som var riktigt tjusig, kolla bara in mattan!
Såklart var "Goodiebagen" pricken över i:et och var något utöver! Hela tre påsar fick vi bära med oss hem.
Mingel med bubbel på takterrassen stod på schemat.
Måndagen startade med att Kosta Boda presenterade sitt nya samarbete med bloggerskan och konstnären SMÄM. Jag har tidigare skrivit om SMÄM och älskar hennes stil så jag kan ingen annat än att förutspå en succé!
Sara Woodrow som är SMÄM.
Kollektionen som släpps i slutet av sommaren innehåller 9 st målade "glasplattor"med ett vacker träställ. De här två blev mina favoriter.
Även vi fick en liten present av Kosta boda.
Jag har haft fantastiskt kul och träffat en hel rad av härliga människor som jag hoppas att få träffa snart igen! Särskilt fick jag lära känna Pernilla som jag delade rum med, en härlig och jordnära tjej som driver bloggen Piazzan, kika gärna in på hennes blogg!
Smäm:

Tack för dina fina ord!!! Så kul att ses :)

Frida:

Så kul att du kom! Och vad jag glad jag blir att du fick en massa inspiration! Det fick jag med. Jag har så mycket positiv energi i kroppen nu. Tack snälla och trevlig helg! kram

Kommentera inlägget här: